Thank you (Ray Boltz)

(感謝烏結弟兄把歌詞打出來)

I dreamed I went to heaven

我夢見自己去到了天堂,

You were there with me

你也一起在那裡。

We walked upon the streets of gold

我們走在黃金街道上,

Beside the crystal sea

在水晶海邊

We heard the angels singing

聽到天使在唱歌,

Then someone called your name

然後有人叫你的名字。

We turned and saw this young man

我們轉過身看見一個年輕人。

And he was smiling as he came

微笑著向你走來。

And he said, Friend

他說:朋友,

You may not know me now

也許你已經不記得我了。

And then he said:「But wait .....

可是你記得嗎?

You used to teach my Sunday School

你曾經是我主日學的老師,

When I was only eight

那時我只有八歲。

Every week you would say a prayer

每個禮拜上課前,

Before the class would start

你都會帶我們禱告,

And one day when you said that prayer

有一天當你禱告時,

I asked Jesus in my heart

我邀請耶穌進入我心中。

 

Thank you for giving to the Lord

謝謝你為主獻上,

I am a life that was changed

我就是一個因此被改變的生命,

Thank you for giving to the Lord

謝謝你為主獻上,

I am so glad you gave

你的獻上令我如此歡喜。

 

Then another man stood before you

又有一個人站在你面前,

He said remember the time

說你記得嗎?

A missionary came to your church

有一個宣教士來到你的教會,

His pictures made you cry

他所放的幻燈片讓你流淚。

You didn't have much money

你當時沒有什麼錢,

But you gave it anyway

但你還是奉獻了!

Jesus took the gift you gave

耶穌用了你的奉獻,

And that's why I'm here today

所以我今天才會在這裡。

 

Thank you for giving to the Lord

謝謝你為主獻上,

I am a life that was changed

我就是一個因此被改變的生命,

Thank you for giving to the Lord

謝謝你為主獻上,

I am so glad you gave

你的獻上令我如此歡喜。

 

One by one they came

他們一個一個的進前來,

Far as the eye could see

眼前看到的都是,

Each life somehow touched

每個生命在不同的機緣,

By your generosity

都被你的慷慨所觸動,

Little things that you had done

那些微小的事情,

Sacrifices made

甘心捨己的付出,

Unnoticed on the earth

當時在世上沒有人注意,

In heaven now proclaimed

現在在天堂都要被表揚。

 

I know up in heaven you're not supposed to cry

我知道在天堂是不可能會有眼淚,

But I am almost sure

There were tears in your eyes

但我發覺你的雙眼充滿了淚水。

As Jesus took your hand

當耶穌拉著你的手,

You stood before the Lord

站在主的面前,

He said My child look around you

祂說:孩子,看看這些你幫助過的人,

For great is your reward

你的賞賜是大的!

 

Thank you for giving to the Lord

謝謝你為主獻上,

I am a life that was changed

我就是一個因此被改變的生命,

Thank you for giving to the Lord

謝謝你為主獻上,

I am so glad you gave

你的獻上令我如此歡喜。

Thank you for giving to the Lord

謝謝你為主獻上,

I am a life that was changed

我就是一個因此被改變的生命,

Thank you for giving to the Lord

謝謝你為主獻上,

I am so glad you gave

你的獻上令我如此歡喜。

I am so glad you gave

你的獻上令我如此歡喜。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    johndoong 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()